I'm just me..A thinker but not a freethinker....

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 11, 2011

Baju Oren Sunkist menanti~(^_^)


Salam Blogger!

Alhamdulillah..syukur pada Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani pada hamba-Nya ini.Syukur yg tidak terhingga kerna urusanku dipermudahkan oleh-Nya.Sangat gembira mendengar kputusan perjumpaan td.Mula2x mmg sgt berdebar.akan tertinggalkah aku utk menggenggam segulung ijazah bersama sahabat2xku?.Bohong kalau aku kata aku tidak sedih.Tapi akhirnya,setelah perbincangan dibuat,juga kemungkinan berkat doa & solat yg dibuat.keputusan itu aku terima dgn lapang dada.I'VE STILL got ONE last Chance!..rupernya..bukan aku & dan rakan2ku sahaja yg bermasalh.ada ramai lg yg terkandas.ttpi atas prihatin pihak tertinggi.berjaya juga diselsesaikan.

Now...Have to push my limit to finish it.almost done with it but stuck with numeric(which i dislike most).Hopefully,finish before the time comes.InsyaAllah.


p/s:Ade en3 lg satu dlm mase 1 hari.Up next.....

No comments:

Post a Comment