I'm just me..A thinker but not a freethinker....

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, February 3, 2010

Bongkah ais~semakin membeku atau cair~

Diriku ibarat seperti bongkah ais skg..bile-bile mase boleh cair dan bile-bile mase boleh beku kembali.
Dulu,aku beku..sgt2 beku..susah bg aku utk mencairkan diri..mungkin keyakinan belum ade.
hmmm..entah..xpasti..
bila menerima satu konduktor haba..bongkah ais aku semakin cair kebelakangan ini..
cair hingga hampir menjadi lautan..

tp aku cuba berhentikan ia dri cair..atas suatu ketidakpastian yg mendatang..
aku dinginkan kembali ais itu..
sedingin ais di antartika..
sehingga aku benar2x yakin..dan pasti..


p/s : Sabar itu indah..melalui kesabaran kita beroleh ketenangan dan kemenangan..

No comments:

Post a Comment