I'm just me..A thinker but not a freethinker....

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, August 7, 2009

Happy 26th Anniversary~Mak & Abahku tersayang

Abah~Mobin Bin Ishak & Mak~Siti SaparMinah Bt Hamin

Insan-insan yang paling saya sayangi


salam

dengan rasa hormatnya saya nk post sesuatu yg teristimewa hari ini.drum roll(dum3x~)....

Saya ingin mengucapkan SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YG KE-26 khas wat Abah & mak saya yg terchenta..heheehh..:6/08/09

26 tahun..lame gak tuh..ikatan yg dibina sgt kukuh.semoga terus berkekalan.Aminnn..
saya x bper ingt sebenarnyer tp bila tepon mak ptg td(suh kejotkan bgn pagi,heehh)
Mak tros bgtau..hahah..
part yg best bila Abah belikan mak kek.(x pernah2x belikan ooo)..itupn mak bg hint pasal spesel day nie..

Kak Nida plak yg baru blik dri KL pegi le beli Kek Cheese..huhuhu..sodapppp..

Seronok bila dpt tau dyrg happy dkt umah..

tp part yg sedeynya..saya x dpt balik umah sambut ngn dyrg..huhuhu.nk kek!!!

tp xpelah..anakmu disini sedang gigih menuntut ilmu..ahahahah..statement3x.

klah..itu je nk post..

p/s : sayang Mak ngn Abah..muahhhhh..

No comments:

Post a Comment