I'm just me..A thinker but not a freethinker....

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, March 9, 2009

Warkah utk kawan yg pernah dianggap kawan

Kawan,
Kita x kenal lame
Hanya setahun 10 purnama
Tapi aku bisa membilang
berapa suka yg kau berikan
berape duka yng kau taburkan
Dan kau...memberi aku lebih DUKA dari SUKA

Kawan,
aku x mengerti,
mengapa kau buat aku begini.
Perkara tue dh lame terjadi
sejak sem lepas lg
tp aku masih ingt
seingt2 di otak aku
bagaimana ko perlakukan aq
Mulanya aq xphm..
nape ko wat aq cm2
Kawan2 kate..biaselah..baru pegang jawatn..
OKeyyy..aq paham..
tapi kefahaman aq berubah

Kawan,
aq x semakin memahami kau
semase sem lpas
mulanyer aq ingt aq leh bertahan
aq maniskan muka
tebalkan senyuman
walhal dlm hati
Ya Allah..inikah sahabat aq?
Aq pahm bile ko kate ko baru dpt jwtn
baru nk adapt
aq tau
ko ade kwan baru
nk sesuaikn ngn dyrg
ngn kerje n environment dn pape lg lah
AQ sgt2 memahami

Tapi yg wat aq semakin x memahami bile ko berubah
berubah arah baik xper ..ni tidak.ke arah yg aq sdri pon xtau..

Kawan,
Sepatutnyer post ni xyah ditulis pon xper
tp biler melihat ko semakin hari semakin nk baik dgn aq
Apsal plakk?
Why now?
why not mase sesi lpas?
Bukan aq xnk berkawan ngn ko lg
cume hati aq rase pedih biler kng semua yg lpas
ko tau x bagaimane rasenyer biler ko wat donno jer n passing sblah aq mcm aq nie tunggul??
aq tau ko ade problem mase tue tp dgn kwn laen ko leh gelak2
ngn aq...sepatah wat muke masam.
dan yg plg wat aq sakit ati smpi skg bile kesayangan ko yg tegur ko utk tegur aq.ade ker patut?

Kawan,
Aq ingt aq leh maafkan ko
tp ad peristiwa baru yg menyebabkn aq terberenti
utk maapkn ko
aq x sangka ko ni mami jarum gak
menyucuk org sane sini..
kwn ko ni pon ko nk tikam.

La ni biler ko kesunyian,
ko nk rapat blik ngn aq
Sori..aq x termakan janji manis ko..
biarla org tgk n nilai ko cmner..
ko pnah kate we must be professional..
okey..aq leh professional tp ngn ko..think twice..

Aku harap lpas abis blaja aq xkn jumpa org cm ko lg
Never in my life..

2 comments: