I'm just me..A thinker but not a freethinker....

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, January 15, 2009

SaLaM PeRsAhAbATaN.....

Salam Persahabatan sahabat-sahabat semua.Alhamdulillah,dapat gak aku buat blog ni..bukan senang sebenarnye.hehehe.kena ade full attention dan semangat yakin boleh untuk buat blog.Aku buat blog ni pun hanya sekadar untuk suka-suka sahaja.Tengok sahabat lain buat blog,Aku terase tercabar gak.so,inilah ape yang aku boleh bagi untuk anda semua.Aku bagi name Little Secrets pasal banyak yang semua orang tak tahu pasal aku.So,blog nilah salah satu untuk aku meluahkan ape yang aku rase terbaik untuk diletakkan dalam blog.Blog ni baru lagi,sangat 2 'baby' lagi.Kalau ade cacat cela minta maaf la ye.Lagi satu,maybe aku menggunakan dwi-bahasa,English dan Malay sebab melalui blog ni aku nak praktis tulis dalam Bahasa Inggeris.itu Azam aku untuk tahun ini.Yelah,bakal Teacher to be..TESL pulak tu.Hopefully.Sahabat-sahabat semua tolonglah ye.Mesti semua pelik kenapa aku guna sahabat,bukan rakan atau member.Aku akan bagitahu pada post yang akan datang.hehehh.It's a secret for now.So,Thanks a lot for lending your eyes to read my post.Love you ALL.Wassalam....

No comments:

Post a Comment